Informacje COVID-19
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od maja 2020 roku, ponownie rozpoczęliśmy przyjmowanie Pacjentów, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, wydanymi na czas epidemii koronawirusa SARS CoV-2. Poniżej przedstawiamy schemat, według którego odbywa się wizyta oraz stosowne oświadczenia.
- Na wizytę umawiamy się telefoniczne pod numerem telefonu 71 329 01 30 lub 784 244 144, przez portal Znany Lekarz oraz mailowo ([email protected]).
- Personel podczas rozmowy telefonicznej przeprowadzi z Państwem krótką ankietę dotyczącą Waszego stanu zdrowia, oraz udzieli informacji o pozostałych wytycznych związanych z wizytą w gabinecie. Wywiad epidemiologiczny zostanie powtórzony w dniu wizyty. Bardzo prosimy o podanie wszystkich istotnych i przede wszystkim prawdziwych informacji o stanie Państwa zdrowia.
- Przyjmujemy wyłącznie pacjentów bez objawów typu gorączka, kaszel, duszności itp.! W przypadku wystąpienia objawów infekcyjnych prosimy o przełożenie wizyty.
- Pacjentów u których została już założona dokumentacja w naszym gabinecie prosimy o zgłaszanie się na wizyty punktualnie. Pacjentów pierwszorazowych prosimy o przybycie do gabinetu 10 min wcześniej w celu wypełnienia dokumentacji.
5.Bardzo prosimy na wizytę oczekiwać przed gabinetem w swojej maseczce. Prosimy nie wchodzić do gabinetu! Personel w odpowiednim czasie zaprosi Państwa do wejścia do gabinetu. Planujemy wizyty w taki sposób, aby personel miał czas i możliwość dezynfekcji pomieszczeń po każdym pacjencie.
6.Przy wejściu do gabinetu asystentka stomatologiczna zmierzy Państwu temperaturę, zdezynfekuje ręce i oceni ogólny stan zdrowia.
- Na recepcji odbędzie się wywiad epidemiologiczny, zakładanie karty pacjenta, podpisanie oświadczenia RODO i zgody na zabieg. W recepcji zapłacą Państwo za usługę i umówią się na ewentualną kolejną wizytę.
- Na wizytę prosimy zgłaszać się pojedynczo. Wyjątkiem są osoby niepełnoletnie, wtedy prosimy o zgłaszanie się z jednym opiekunem.
- Informujemy, że toaleta i poczekalnia w gabinecie są nieczynne.
- W gabinecie prosimy nie dotykać klamek oraz uchwytów.
- W miarę możliwości zalecamy płatność bezgotówkową.
- Chcąc skrócić swój pobyt w gabinecie prosimy pobrać, wydrukować, i wypełnić poniższe oświadczenia (jeśli nie mają Państwo takiej możliwości oświadczenia będą czekały na wypełnienie przed wizyta w gabinecie): LINK
Cieszymy się, że udało nam się dostosować świadczenie usług do wszelkich wymaganych procedur i wytycznych. Nasz personel po każdym pacjencie jest poddany dezynfekcji, posiada certyfikowane kombinezony, maski ffp2 i ffp3, maski chirurgiczne, rękawiczki, gogle oraz przyłbice. Lekarze i asystentki są przeszkoleni z wyżej wymienionych procedur, do każdego lekarza będzie przydzielona asystentka, w trakcie zabiegu będzie działała wentylacja mechaniczna i filtracja filtrem węglowym oraz przepływowa lampa UV-C. Po każdym zabiegu gabinet zostanie zdezynfekowany, naświetlony lampą UV-C oraz przewietrzony.