Informacje COVID-19

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od maja 2020 roku, ponownie rozpoczęliśmy przyjmowanie Pacjentów, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, wydanymi na czas epidemii koronawirusa SARS CoV-2. Poniżej przedstawiamy schemat, według którego odbywa się wizyta oraz stosowne oświadczenia.

  1. Na wizytę umawiamy się telefoniczne pod numerem telefonu 71 329 01 30 lub 784 244 144, przez portal Znany Lekarz oraz mailowo ([email protected]).
  2. Personel podczas rozmowy telefonicznej przeprowadzi z Państwem krótką ankietę dotyczącą Waszego stanu zdrowia, oraz udzieli informacji o pozostałych wytycznych związanych z wizytą w gabinecie. Wywiad epidemiologiczny zostanie powtórzony w dniu wizyty. Bardzo prosimy o podanie wszystkich istotnych i przede wszystkim prawdziwych informacji o stanie Państwa zdrowia.
  3. Przyjmujemy wyłącznie pacjentów bez objawów typu gorączka, kaszel, duszności itp.! W przypadku wystąpienia objawów infekcyjnych prosimy o przełożenie wizyty.
  4. Pacjentów u których została już założona dokumentacja w naszym gabinecie prosimy o zgłaszanie się na wizyty punktualnie. Pacjentów pierwszorazowych prosimy o przybycie do gabinetu 10 min wcześniej w celu wypełnienia dokumentacji.

5.Bardzo prosimy na wizytę oczekiwać przed gabinetem w swojej maseczce. Prosimy nie wchodzić do gabinetu! Personel w odpowiednim czasie zaprosi Państwa do wejścia do gabinetu. Planujemy wizyty w taki sposób, aby personel miał czas i możliwość dezynfekcji pomieszczeń po każdym pacjencie.

6.Przy wejściu do gabinetu asystentka stomatologiczna zmierzy Państwu temperaturę, zdezynfekuje ręce i oceni ogólny stan zdrowia.

  1. Na recepcji odbędzie się wywiad epidemiologiczny, zakładanie karty pacjenta, podpisanie oświadczenia RODO i zgody na zabieg. W recepcji zapłacą Państwo za usługę i umówią się na ewentualną kolejną wizytę.
  2. Na wizytę prosimy zgłaszać się pojedynczo. Wyjątkiem są osoby niepełnoletnie, wtedy prosimy o zgłaszanie się z jednym opiekunem.
  3. Informujemy, że toaleta i poczekalnia w gabinecie są nieczynne.
  4. W gabinecie prosimy nie dotykać klamek oraz uchwytów.
  5. W miarę możliwości zalecamy płatność bezgotówkową.
  6. Chcąc skrócić swój pobyt w gabinecie prosimy pobrać, wydrukować, i wypełnić poniższe oświadczenia (jeśli nie mają Państwo takiej możliwości oświadczenia będą czekały na wypełnienie przed wizyta w gabinecie): LINK

Cieszymy się, że udało nam się dostosować świadczenie usług do wszelkich wymaganych procedur i wytycznych. Nasz personel po każdym pacjencie jest poddany dezynfekcji, posiada certyfikowane kombinezony, maski ffp2 i ffp3, maski chirurgiczne, rękawiczki, gogle oraz przyłbice. Lekarze i asystentki są przeszkoleni z wyżej wymienionych procedur, do każdego lekarza będzie przydzielona asystentka, w trakcie zabiegu będzie działała wentylacja mechaniczna i filtracja filtrem węglowym oraz przepływowa lampa UV-C. Po każdym zabiegu gabinet zostanie zdezynfekowany, naświetlony lampą UV-C oraz przewietrzony.